Sjuk!

huuuh, de här har nog varit min hemskaste sjuka..
Började med att jag hade lite ont i magen under hela gårdagen.. Inge mer med de, jag åt och drack som vanligt..

I morse så vaknade jag av att jag mådde sååå illa.. gick på toaletten, mitt i allt låg jag på toalett-golvet, då har jag svimmat sittande, läskigt! gick in tillRicks rum o berättade vad som hänt.. Låg ner o tog det lugnt, så börja jag må lite illa en gång till - så jag reste mig för att gå på toaletten ifall jag ville spy - skulle ta min morgonrock, men då svimmade jag tydligen av igen, över fotändan av ricks säng, vaknar upp av  att rick håller upp min skalle så gott det går, för jag har tydligen spytt ner hela hans täcke - helt omedvetet! Så jag flyttar mig ut på golvet o fortsätter spy där.. HELT SJUK!

Sen fortsätter jag hela morgonen med att spy, tillslut åker jag upp på akuten, men dom tyckte att jag såg helt frisk ut, o blodtrycket o pulsen var också bra..

Efter akuten har jag inte spytt nå mer, har fått i mig typ 2 liter blåbärs soppa och några skorpor under dagen..  Mår mycket bättre i nuläget, bara väldigt väldigt trött i kroppen och hängig samt sjukt ont i nacken från svimmningen på toaletten, måste ha landat på skallen, eller slagit mig i väggen...

Tur att jag har världens bästa Rick som tagit hand om mig idag, som har spelat nya monopol med mig ( fast jag förlorade så var det kul), som har sett massa filmer med mig, som har strykit mig i håret, som har hämtat vatten och blåbärssoppa åt mig, och framför allt: som torkade upp min spya, hihi!

Vad skulle jag göra utan dig Honey?

Kommentera här: