Onsdag


Idag har jag blivit inbjuden till julbord på lördag, så bli så mumsigt! Iofs, är det kanske inte lite väl tidigt att äta julmat? Fast å andrasidan är det faktiskt första advent till helgen, men det känns inte så..  Alla mina julkänslor är som bortblåsta, kanske för att snön är helt lost and gone!? Men, lite julmat kanske får igång mina julkänslor?! Eller  kanske min svarta julgran ifrån Lagerhaus, som kommer till helgen?

Har varit o prommat med min sötnos Ida ikväller, och när det inte är någon snö på backen är allt så otroligt mörkt och läskigt!..

Har snart läst ut "I cirkelns mitt", den är så spännande, därför kommer det bli en mycket skön och tidig kväll ikväll, så fort jag skrivit klart detta ska jag gå och lägga mig!

Min sjuka har börjat ge sig, litegrand iallafall. förhoppningsvis är jag frisk till veckan, då jag skall få massage och en balansering av kroppen..hjälp(?)..

Imorgon är det möte på skolan med företaget.

Nu vill jag bara lägga mig under täcket och fortsätta läsa om äventyret för Rachel och de andra i boken ;)

KramKramKram

Kommentera här: