Pengar

så typixt Sandy,..

Först  har jag haft det jätte jobbigt, för att jag tycker att jag slösat iväg alldeles för mycket pengar i Umeå, så jag har tom börjat fundera om jag ska fira en julklappsfri jul. 
 
Meeen

Ikväll kom min kära syster med ett brev där jag har 1300 kr o hämta ut på banken, thats NICE! Sen började jag kolla mitt konto och drog slutsatsen att det blir nog julklappar iår med! - BRA!

Så typiskt mig att alltid fixa fram pengar då det börjar krisa sig, inget negativt med det inte ;)

Har varit och jobbat idag också - gud så kul! Jag trivs verkligen på Team Sportia! ...och på Lagerhaus så klart!  Hade det inte varit för arbetstiderna hade jag gärnat jobbat heltid i butik.. Men 9(10)-18 är slav tid, det funkar som extra jobb, men jag tror jag skulle bli inlagd om jag alltid jobbade så. Däremot 9(10)-16 är en hur bra tid som helst! så, man kanske ska satsa på att jobba 75%?
Eller så startar man sig ett eget företag, min dröm iaf.. Får se vad som sker i framtiden..

Nu ska jag fortsätta läsa boken!
Sen sussa, Puss

Kommentera här: