Hur vuxen är Sandy?!

Jag har...

... druckit alkohol i annat syfte än att bli full?
Självklart inte. Men jag har drukit alkohol och inte blivit full, trots att syftet var tvärtemot.

... ringt mina föräldrar enbart för att jag ville höra hur de mådde?
Nej, ska man göra sånt? är det inte dom som är föräldrar?!

... regelbundet börjat stöda välgörenhet?
Eh? räknas Björns Lampfond? okej, jag har ändå inte lagt pengar där..

... börjat prenumerera på en dagstidning?
hahhaha! nej. Det finns ju på www.nsd.se eller www.kuriren.nu, varför skull jag?

... använt egna pengar till att köpa mat?
Ibland krisar det sig.. Föresten, räknas naturgodis till mat?

.. börjat följa en dokumentärserie?
hum, Sandy + Tv = endast fråga olle, är det en dokumentärserie?

... börjat uppskatta kaffe?
Eh, nopes..

Jag är typ 0% vuxen!
Egentligen är de ju ganska bra?! ;) Eller?

Kommentera här: