Wii och lökande!

Vaknar upp, fryser som ett tok! tycker det är suuuperjobbigt att kliva upp, men gör det iaf! Har msn-kontakt med Petra - underbart! dom har det också underbart,  hade kommit från stranden för 2 timmar sen. Kul! Här sitter vi, men tror faktiskt att det har snöat inatt, lite kanske? Iaf önsketänkande! Ska och jobba kl 12, sen får jag förhoppningsvis med mig någon som kommer o kör lite pump med mig!

Igårkväll hade jag Ida o Empan dejt, vi spelade wii och lökade! (tjejigt va?!) Slimn kom förbi och åt kebab. Sen körde vi han till hans dejt och vi fortsatte skumma oss runt lite. Det hela slutar med att vi kör hem Empan, går förbi hotellet där jag glömde min mössa ( i nyktert tillstånd i fredags) och hämtade den, samt Saras halsduk som hon glömde ( verkligen inte i nyktert tillstånd i onsdags) Men den fanns där, och kul var ju det! Sen la vi oss i soffan, jag och Ida och såg lite desperate, ida somnade och jag gjorde lite förändringar på min blogg.. Det är väl ungefär det!

Nu ska jag göra mig klar!



Sen måste jag ju även passa på att gratta David som fyller år idag, jag vet att du har läst min blogg tidigare, undrar om du gör det än? ! :D

Kommentarer:

1 :: N A D I A :::

Svar: Ja, jätte! :D men synd bara att det ska krylla med kalorier i skiten, men vafan. nån gång spelar ju ingen roll! ;)

Kommentera här: