Det var en jäävla kick-off alltså!

Idag är jag något bakis. Tack vare en jävla massa vin yesterday!

Började med en PN på nästan två timmar innan samling kl 16 i skolan.
Väl där så träffas alla Tec elever, så vi var kring 100 pers tror jag?
Det jag gillar med våran skola, tillskillnad från gymnasiet är att lärararna bokstavligen L A S T A D E ut bålskål efter bålskål (icket alkoholfritt, det var bara en skål)  (inget illa menat mot Bertis el Ulla B heller, dom var också great, fast dom inte hade alkobål)  När skålarna var tomma var det dags för lite lekar, Team DreamTeam, som mitt lag kallades kom trea, och vann en välförtjänt skål med chokladgodis!

Middagsbuffé o ännu mera vin, en runda på kareoke scenen samt barhäng i kårbaren, som förövrigt har F A R L I G A priser! (shot 25:- , öl 15:-, drink 30:-, osv)
Kvällen avslutades på Mobergs, en svängom på schlagergolvet sen raka spåret hem, bokstavligen ;) älskar att bo så nära.

Ett erkännande: JAG BANGADE EFTERFEST!
Tyckte det liksom räckte att vara full från 17-tiden.
Vinglade in o slog nästan sönder halva lägenheten när jag sökte mina "bakis" piller, hittade dom, hällde ut halva burken i slasken och drack ett glas,... Ifall dom hjälpte, så vill jag inte ens veta hur jag skulle må annars idag!

Kommentarer:

1 Hanna:

Ska på 2 intro dagar i umeå, känns inge kul.. men men man måste väl dit :) sen är allt på distans i happis .. de är skönt.

2 Weiberg ;):

Gud så djävla kul ni verkar ha det! Du verkar jue inte vilja komma tillbaka till Kalix på ett bra tag ;) hehe. Jo jag jobbar som ett djur, har fått mina 100% och mer därtill :S Men men skönt på ett sätt att man har fasta tider nu :)

3 Hanna:

KUL att sitta själv.. ser iaf framemot min 2 nätter på hotell ;)

Kommentera här: