Våffel-mys!

Idag har jag haft våffel dejt med en person jag tycker väldigt mycket om, det var riktigt mysigt. Sen såg vi bio också, sämsta filmen på länge, när jag gick ut var jag riktigt förbannad, slutet var ju katastrof & Helena Bergström naken, som vanligt i filmerna :D  Hur har Ida kunnat säga att den var sevärd?! hoho?! Vad gjorde du under filmens gång?

Så min mysiga kväll hade ju egentligen kunnat bli en riktig riktig dejt, om jag inte är den som är den liksom, idag var det Petra jag dejtade med!

Dock har jag blivit PETYLD nu.
God job, or not!

Centerpasset idag var så jääääkla kul o köra! YIHA, det kommer jag sakna på dessa veckor kan jag lova..

Ska försöka sova bort petyldningen nu, men med mina otroliga sömnsvårigheter lär jag inte kunna somna förrän 03.00 el liknande!

PusSogo

Kommentarer:

1 I:

Jag mös på samma sätt som du och jag brukar göra när vi bio-myser, fast jag hade lite annan dejt så inte riktigt samma då ;) Jag tyckte den var rolig jy, himla kyl när hon var "död".. Hihi ;D Kryis på sig hjertat mitt! PUSS

2 Hanna:

absolut. ska på bowling här snart så tar med den så jag kan dumpa den ;)

3 Frida:

Måndag? Bokat? Nervös? Uppspelt? SHIT VAD KUL SANDY! Du kommer ha the time of your life!

4 Minna:

Gud vad du är modigsom vågar åka själv till thailand. frida skvallrade igår ;) du är typ min idol :P

Kommentera här: