Positiv energi!

Efter några dagar med depp och dålig energi har jag nu vänt. Tror jag?

Smygstarat med att jobba på Team, funkar fint. Sen småbörjat med träningen i Tisdags (gick inte bra), träningsvärk igår så jag knappt kunde gå. Hade pass idag, åh gud vad jag har saknat att instruera och träna, så nu är jag på G igen! Lunch pass imorn klockan 12! Boka in er. Sen ska jag börja hårdträna.
+3 kg i Thailand - Good job Sandy! ;D
Nåja, man är ju inte mer än människa ;)

Sommaren kommer nog att resulteras ungefär så här: Jobba, träna & dricka vin. Joina gärna!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ta mig till S för att färga hår samt inta ett glas vin eller två... ;)

Puss!

Kommentarer:

1 Fegon:

Skriv upp och boka in en vinkväll med mig:)



Dumma Sambotjej förresten.

2 Minna:

Haha party all day long typ ;)

Kommentera här: