Suck.. Eller?

Jahapp, så var man hemma. Hemma efter först nästan 7 veckor i Thailand och sedan 1 vecka i Stockholm. Hur känns det? Inge bra! Jag vill inte komma tillbaka till vardagen, jag vill inte ha rutin i mitt liv, jag vill inte ha en massa måsten.

Jag kommer stanna här över sommaren nu, sen  kommer jag fly fort som ögat! Måste jobba ihop  lite cash här nu först och sedan drar jag vidare. Vart då? Ja, det kan man undra sig. Norrtälje står högst upp på önskelistan just nu, men Stockholm överhuvudtaget skulle sitta fint. Jag är o nosar på en trea på ett rätt bra läge, någon som vill hänga på, hör av er isf!

Jag kan inte riktigt inse att jag varit borta "så länge" och ingenting har hänt här hemma. Allt ser precis likadant ut som när jag lämnade det. Tragiskt, men sant.

Jag vill inte bli vuxen. Jag vill verkligen inte!

Ett bevis på det var då jag i helgen fick frågan av en vakt
 " Hur gammal är du då? "
och jag svarar utan att tänka efter "18... ELLER NEJ! " ångest..



Btw, har laddat upp en jävla massa bilder från i helgen, Thailand och Lisas 18 års fest på facebook.

Kommentarer:

1 hanna:

Jo de var nice, Hot om inte annat :) Själv då? kul att vi hant ses på arlanda synd att vi var tvungen springa.

2 Minna:

Tack, den är rosa o fin nu :P Jag håller med dig ang. o bli vuxen.. vad roligt om du får 3an! men är inte gbg bättre? ;) häng med till australien till hösten, ska nog mest troligt dit & jobba + resa runt. ;D

Kommentera här: