Snart Fredag...

Efter en natt i stortstan är jag tillbaka till Norrtälje igen. .Nu med en stor längtan!

Min längtan till imorgon är otrolig!!
Då har jag äntligen guidat klart Roslagen och jag kommer känna en enorm lättnad!!
Lördag skall jag stoooorstäda lägenheten, det behövs verkligen & givetvis kika melodifestivalen, söndag är det biomys! ;-*

På Måndag börjar allvaret igen, då på Engelska, men det kommer bli jäkligt skoj det med, har redan fått våran uppgift för nästa vecka så! Ska skriva en destinationsbeskrivning på engelska, så då kommer jag få hitta kul fakta om Lefkas, och sedan skriva ner det på Engelska, så det blir skoj.
Sen får man finfrämmande också - I like!


Jag har lyckats igen, vi var o handlade på willys, storhandlade alltså! Sen skulle Johanna in på Coop, ingen annan skulle ha något, men vad händer?
Jo, Sandy kommer ut med en påse, och 400 kr fattigare.. Vad har jag köpt? Ingen aning? Kom ut med fler påsar ifrån Willys, och det var betydligt billigare.. Jag fattar inte hur jag lyckas?!
Men, man lever bara en gång ;) wiho.

Imorn kl 19.00 kommer jag vara en mycket lyckligare människa!

Kommentarer:

1 Andreas:

hej hej! Kollar gärna in mina blogg //Andreas 19

Kommentera här: