Avsmak på en Fredag...

.....Betyder alltså att man har druckit för mycket under veckan.... Synd bara att alla dagar flyter ihop med varandra, så man har egentligen ingen koll på vad man gjort! ;D


Har nästan druckit mig less på Mohjitos också, hittat Mango Daquiri tills suget efter mohjito är tillbaka igen ; )

Igår åt vi kinamat, JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLARNS vad gott.. så fick jag en sån där söt lyckokaka som jag annars bara sett i filmer, den sa nått om kärlek, say whaaat?!


Fröken Nyman, vad har du gjort med din blogg?!

Kommentarer:

1 Bella:

Ja nu får hon faktiskt komma ut! Jag börjar bli trött på att vänta! :D Inom en månad så är hon här i alla fall. Det är ju ett som är säkert. Man kan ju gå över tiden i två veckor om man har otur :(. Men jag hoppas att det blir före den 13:e juni istället :)

2 anna:

Heeej!



Gud vad kul att vara reseledare i grekland, hur fick du det jobbet? skulle också vilja söka =)

3 Carro:

Hej! Vad kul med en blogg från Lefkas! Åker ner 1vecka i slutet av juni. Kikar in här igen. Ha det gott!

Kommentera här: