Lefkas team goes Parga!

Så var det dags att festa på "annan ort" o ni vet vad jag egenligen tycker om det.. Men i helgen var det faktiskt jääävligt kul.

Började med att vi tog vårat pic o pack, Lördag efter stägning o sista utflykter.
Åkte förbi gymmet på ett liiiitet mission, ett lyckat mission!

Popppade alla våra underbara skivor i våran alldeles fantastiska bil (Emma, nu jääävlar har vi snygga, fiiina, NYA bilar...)

Väl i Parga, checkar vi in på vårat hotell, där våran älskade Dimitris skulle ha fixat 2- eller 3 R U M. Icket, han fixade ett trebäddsrum för oss. Tur att vi tycker om varandra såå mycket.

Gänget satt o väntade på oss vid fixning, sen spåårade allt..
Rosévin, skumpa-mohjito, vodkaredbull, smirnoff.. U name it..













Kommentarer:

1 Emma Järpell:

haha, HÄLSA broumis ATT NU BLEV JAG GLAD PÅ HONOM! Det var å¨tiden :D^Åh, älskade Lefkas.... :D

2 Fegon_:

Nämen... vadan detta? Inte trodde jag att Sandra var en festisflicka. Jag trodde att du brukade ta det lugnt framför tv-apparaten. Nu förvånar du mig.



Kommentera här: