Bio, fläkt och trevligt sällskap!


Vi är igång med en ny vecka, och ryktet på ön om att en viss Järpell är här går stort. Jag ser framemot att stöta på henne här så snart som det bara går. Har varit fullt upp med jobb osv än så länge. :D
Men imorn kväll hoppas jag att jag får sällskap med mig till att testa på hur bargatan är vecka 22 på Rhodos.

Efter en heldag med min kära Danska så avslutades kvällen med Sex And the City 2 tillsammans med några andra Samantha-fan ;) var en riktigt trevlig kväll. Bion här på Rhodos är sjukt fin, så det lär bli mer filmer vi kommer till att se.

Stort behov av massage är jag också, STORT behov!

Dagens prestation: skruvat ihop en fläkt med bruksanvisningen (monteringsanvisningen)grekiska. Girl power to me. ;)

Annars har jag åkt på något som hela ön kallar för Rhodos hostan, tydligen går det inte över heller.. Inte på länge. Så, vi får väl se. kanske måste jag uppsöka Dr G om den inte försvinner. :)

Det har varit en otroligt bra dag idag, min babygirl har ringt hela två gånger och kommit med ett OTROLIGT roligt besked och jag är såååå glad :) hihi. ♥

Annars så försöker jag mest att leva livet, njuta av tillvaron och sparka röv som man säger på dansk.

Kommentera här: