Vardagslyx

Här nedan följer några exempel på vardagslyx som jag njuter av här på Rhoddan.

- Att efter en arbetsdag slänga sig på stranden, stoppa hörlurarna i öronen, däcka och vakna lagomt tills det är dags att gå hem och duscha.
- Att komma hem till ny-och renbäddad säng samt städad lägenhet. (städning 1 gång i veckan)
- Att äta gott och nästan gratis många gånger på restaurang.
- Festa varje dag. (nu menar jag OM man skulle vara en sån människa som gillar att festa varje dag, så finns det möjligheten till det) ; )




Slutligen vill jag bara påpeka att man skall ta vara på och uppskatta dom man bryr sig om, berätta för dom människorna hur mycket dom betyder för en. Jag är numera ett levande bevis på att faktiskt inte vet vad som händer under morgondagen...

Kommentarer:

1 Jojo:

Jag tycker om dig! Du betyder jättemycket för mig!! kramas

Kommentera här: