Fy fan!

Igår tog jag tag i saken o drog på gymmet.
Det var ett tag sen, det sa dom tom på power Hut där jag tränar. Jajamensan sa jag, men nu går vi ner i normalt tempo i arbete så nu kanske jag kan komma igång bättre. Okej, fint.

Så igår tänkte jag köra igenom hela kroppen, max 2 övningar per kroppsdel (typ ben, biceps, triceps, mage, rygg, axlar) på ett enkelt sätt med vanliga övningar, mycket skivstång.

Problemet är att;
Med peppande musik så är det lätt att ta i, och ta i nå jävulskt. Spec då jag är så tjurig och vägrar inse att jag kanske är svagare än den gången jag tränade "på riktigt" och ordentligt. Så jag kör med samma vikter.

Varför lär jag mig aldrig!?

Nu har jag fetingsträningsvärken som heter "Draåthelvetejävlaidiotattdualdriglärdigattbörjafrånbörjan". Suck.
Att jag aldrig lär mig.

Jag har så ont att jag tom släpar fötterna (mycket mer än vanligt) när jag går.

Ligger nu på spikmattan för att försöka väcka blodcirkulationen i ryggen, funderar på en kort och snabb promenad runt kvarteren, bara för att bli varm o sen pina mig själv genom att försöka stretcha ut kroppen ännu mer.

Var ut och åt fisksoppa med Yousef och Lassie här tidigare ikväll, sen städat lite här i lägenheten. 
Det är så tyst och tråkigt när ingen är hemma :(

Kommentera här: