Ledsen tjej.

Så har mina sambosar dragit, en efter en.. Dock så är det bara en av tre som kommer hem i eftermiddag. Maddie & Jesper har fortsatt sin resa på guldet ner till Danmark, jag hatar avsked! Speciellt när det kommer till såna människor som man inte vet när man träffar dom igen.. Såna människor som man helst av allt vill ha i sin närhet konstant... Blööö!
Men en glad nyhet är att jag varit på morgonpromenad, solen försvann under promenaden så det blev lite kyligt, fick öka tempot då istället. Imorn ska jag leka lyxhustru - min första dag som arbetslös, typ. Fredag ska jag träna dubbla pass, redan inbokat o klart - så jäkla kul! På Lördag sticker vi till Sthlm, med planer som tex Raw comedy club eller Miss World, sen grönan på söndag - vann nämligen 4 inträden + åkband i Apollos tävling här i veckan - så jäkla kul :)
Så på måndag kväll sticker vi till Grekenland & Lefkas. I LIKE!
Men trots det så är jag lite ledsen idag, för att min Maddie inte är kvar.. 

Kommentera här: