Shit, det går för fort!

Stopp, stanna!
Jag vill bara stoppa tiden ett tag, njuta o ta vara på det som är. Jobbmässigt, hemmet, vännerna, roséet, partykvällar, sommarnätter & allt mys med nära o kära!
Sommaren är definitivt här, men vette fan hur länge den tänker stanna,f ör mig får den stanna hela juli o augusti ut också! Mer än gärna :D

Varit på bilbingo både i tisdags & idag, inte vann man sig något inte. 

På vägen hem så satt jag o Petra o disskuterade och insåg att hmm... det är den sista juni idag, och inga räkningar är betalda. Alltså så vet jag vad jag har att göra ikväller! 

Trött som tusan är jag också, blev rätt sent igår då jag & minna gjorde ett grillparty hos Fr Håkansson med burgare o korv (och lite vin då ;p) Var verkligen en urhärlig gårkväll igår, och idag också egentligen, men är lite för sliten för vin idag ; ) 

Så nu räkningar - sen sängen - sen upp tidigt tidigt och jobba sista dagen för den här veckan :) 

Jag älskar livet!

Kommentera här: