Mest less...

Iom att jag inte känt mig 100% -ig i helgen (o inte nu heller) så tyckte jag det var mer prio att vila lite idag istället för att dundra på med ett träningspass. Pratade med älsko vid åtta ikväll, sa att jag var mega trött, men inte kunde somna då jag skulle vakna efter nån timme o inte kunna sova på natten. Men han övertygade mig att jag säkert skulle sova hela natten, o så trött som jag var då så sa jag puss o gonatt, loggade ur datorn, drog täcket över huvudet o somnade inom loppet av 3 min.

Vaknade dock kl 22.06 o mådde kraftigt illa, eller så var det bara psykiskt då jag är livrädd att jag ska svimma el liknande som sist.. :( Nu har jag läst ut min bok, sett TV, vridit & vänt på mig.. ICket att jag kan somna om än, trots mina gäspningar som är större än ett krokodilgap. 

Nåja, det löser sig väl. 

Btw 1, jag har inte druckit redbull på 3,5 vecka! Inte en endaste droppe... Stolt, tror jag? Det går rätt bra, kan få vissa dagar då jag bara vill knäcka en burk o hinka i mig, bara för sakens skull. Samt att jag kan bli sugen på själva smaken.. Mmmmmmm, mumma! 

Btw 2, igår bokade jag hotell i Budapest. NICE! ;)

Kommentera här: