Slapparhelgen är förbi


Så himla välbehövligt med lite ledigt, jag och älsklingen har verkligen tagit det lugnt i helgen. 
Sovit, sovit, sett tv, sovit, sett film. 

Besökte som sagt Empan i fredags, när hon var på jobbet. Ljusade upp mitt hår lite granna. Rick åkte på fest, jag åkte ner till campingen o hjälpte Linn att stänga. 
Egentligen hade jag typ årets sämsta eftermiddag/kväll, men det är tydligen helt ok att ha såna dagar också, någongång ; ) 

Lördag blev jäkligt lugn, iom att det regnade så ställdes min lunchbuffé på campingen in, och blev flyttad till Valhall istället. Hade hunnit sminka mig o halvt klätt på mig, när jag fick beskedet. Men istället för att ta vara på dagen o hitta på något, så kröp jag ner bredvid hjärtat o snarkade vidare, och om vi snarkade vidare. Vi klev upp första gången kring 19.30, sminkade om mig, hoppa i kläder, åkte o skjutsade Halle och sedan placerade oss på Valhall för att äta middag, supergod tvårätters (efterrätten intogs hemma iform av B&J när mättnaden hade lagt sig lite), vi åkte o kikade på huset, tog lite bilder o börja sakta men säkert planera lite. 
Hyrde två filmer, såg dem o snarkade vidare till 12 idag, åt frukost, tog en promenad till stan, handlade lite o hämtade min bil fr köpis

I eftermiddag har jag vart på jobbet, 15-22.45. Bloody sunday! 
Men oerhört roligt arbetspass på ett sätt ;)

Nu måste jag verkligen försöka sova, kör morgonpasset imorgon, dessutom kanske vi ska ta oss en tur till Piteå. 


Gooodniiight! 

Kommentera här: