. . . Men desto mer sömn under dagen

Ja, skrev ju i morse att jag var vaken med tuppen. 
Det löste sig rätt bra under dagen istället. 

Somnade till mellan 09-11 efter jag tvättat upp Pyrets första kläder som nu packats ner i väskan. Tack Frida för tipsen till BB-väskan! :)

Tänkte ta tag i dagen där efter elva, gick ut på gården o försökte skotta lite, men det var rätt så tungt, så blev bara kring entrén. Tog mig en promenad till ICA, handlade lite basvaror ( och kexchoklad ifall gårdagens toksug kommer tillbaka - gick med andra ord inte och handlade massa gott igår ;p ) 

Käkade lite och skulle bara ligga och läsa ett litet tag. Läste ett tag, men somnade igen! Så blev ytterligare 3h mellan 13-16 som jag låg helt däckad i sängen. 

Trots att Rick kommer hem och säger att det är superbra att jag sover bort dagarna, vilar upp mig, just för att jag kan, så får jag ändå ångest över att jag inte gjort något (när man är van att leva livet i 180 så blir det lätt understimulans)... Så när han gick ut och skottade så tog jag fram dammsugaren och skurhinken och drog igång ett städ! Nu doftar det gott med skurmedel här i hemmet där jag tänt lite ljus och försökt göra det lite mysigt.
Snart ska vi äta gårdagens rester till middag, MUMMA! Bara han får fixat klart med snön så ; )
Sen blir det förmodligen hockey resten av kvällen. 

Imorgon ska jag på fotvård - längtat flera veckor :) 
Och lite mission ska avklaras på stan. . 

Kommentarer:

1 Frida:

Kanske att du blev lite klokare :-) Däremot så glömde jag en viktig sak. Om du har tänkt amma så glöm inte amningskuddar, jag visste inte ens att man hade det innan Greta kom men David fick snällt besöka Apoteket :-) Kram

Kommentera här: