En Lördagsmorgon med träningsvärk

Underbart att vakna upp med en skön stickande känsla av träningsvärk i kroppen. Flowpasset igår gjorde succé för min kropp. Nu sitter jag och funderar på om jag kanske ska åka på morgonmixen så här på lördagsmorgon/förmiddagen. 
Vet inte om jag orkar stressa, då vi ska på barndop idag. 

Bekvämligheten när man har duschat och blåst håret ordentligt, så det liksom "sitter" väger tungt i denna situation..  ; ) Även fast det verkar bli ett grymt pass med Linda.. Nåja, time will tell. 

Annars så  rullar livet på här på Tullis. Haft en liten "downperiod" i veckan då jag känt mig lite nere. Förmodligen för att Py varit lite sjuk, vi har inte tagit oss ut på promenader och detta mörker som överfaller oss tidigare och tidigare för varje dag. Snart är klockan halv nio och det är inte riktigt ljust än. Ett dovt ljus. 
Sedan blir det mörkt igen kring 13 - tiden. Känns verkligen inte ok. 

Jag har iaf bokat en resa till varmare breddgrader i januari tillsammans med älskade Cam och våra barn. Ser framför mig sol, värme, god mat, lite cava, lek, bus & mys med barnen och en härlig lugn vecka.
Det gäller att passa på att resa nu "när man kan". Ingen skola att ta hänsyn till, gratis för barnen, billiga resor då man inte tvingas åka samtidigt som alla andra (på loven) och då både jag o Cam är rätt spontana och resvana av oss så blev det helt enkelt att vi klickade hem en resa. Ska bli så himla roligt! Något vi kommer kunna prata om när barnen är stora. ; ) 

Kommentera här: