Bf + 3

På riktigt. 

Vilken. jävla. skitdag. 

Jag är apatisk. Mår piss rent ut sagt. Känner mig så otroligt otillräcklig för min familj. Tankar på hur livet kommer se ut i framtiden om jag ska fortsätta vara så här trött och energilös. Inser som tur är att jag bara är i " en svacka " och att kommer vara fylld av energi så fort bebis är ute. Givetvis trött då med, men med energi

Egentligen vill jag göra något för att få tiden att gå, men idag har jag legat i sängen större delen av dagen och tittat in i väggen alternativt på telefonen. Sett minuterna bli till timmar. 
Tillslut gick jag o sminkade mig och försökte bli positiv. Gick på ICA en sväng, ätit god middag med familjen och lättat på tårkanalerna. Hormonerna fullkomligt studsar i kroppen! 

Nu känns allt mycket bättre. Fortfarande less givetvis, men kan iaf skratta lite åt AFV. 
Slagit på en tvättmaskin och känner nu bebis bulta runt där inne... Dags att komma ut nu!  

Kommentera här: