Tillbaka på jobbet - underbart!

Herregud så skönt det känns att komma tillbaka till mitt älskade jobb. Nu är de så spännande också med allt som har med sommaren och campingen att göra. 
Min älskade vän Maddie kommer upp nästa vecka, ska teama med mig i en månad. Superkul! 

Tänkte försöka pallra oss ut till stugan i veckan, kanske när det blir långhelg :) Plantera, "bo in oss", se vad som behöver göras osv..  
Så kan vi kanske snart bo där på heltid. Känns spännande även det. 
Är sugen att "pyssla" och "boa".. Kanske har det med graviditeten att göra. Men "bebis-boandet" är ju som redan gjort. Allt är ju som uppdukat. Nästan iaf. En syskonvagn skall beställas, men annars så känns det ju som att det var nyss jag var på BB. 
Var till BM idag. Allt såg bra ut, hjärtat slog fint och lill-boxaren tyckte inte det var kul att vi skulle lyssna på den, så det kommer både ett och flera slag. Låg en bit under kurvan i SF-mått, men tror nog det växer till sig till nästa gång jag är där :) Annars får vi ta action nästa gång jag är där, kanske ett TUL. Men tror nog att den växt till sig till dess. 
Tycker själv den är rätt stor... Men men.. :) 


Det här med pollen, måste bara ta upp det. Fy fan för pollen. 
Diskuterade med min vän Petra igår då jag sa att det här med gravid-trötthet är ingenting jämfört med pollen-trötthet, hon kontrade med att nattjobbs-trötthet är ingenting jämfört med pollen-trötthet. Alltås är det ett jävla helvete med denna allergi. Jag är inte den som gnäller ofta. Eller faktiskt inte alls. Men detta kan komma att bli min död. Efter jag hämtat Py på dagis så försökte jag hålla ögonen öppna, som tur var så var Pysan också trött så vi däckade totalt 2h på soffan. Supermysigt. Men det fungerar ju inte i längden. . . . 
Men, för att få positivt avslut - så vackert det är när allt grönskar!! :D <3

Vad har ni för planer i veckan? 

Kommentera här: