Att bli storasyster



Älskade lilla tjej, nyss var det dig jag ammade och vi bar runt på dig dygnet runt. Nu är du 19 månader, hoppar & springer runt själv, passar på lillebror, ser till att han har tutten, gungar babysittern och vill pussa & kramas med han mest hela tiden. 💞 

Jag tycker du axlar storasyster rollen väldigt bra och det gör mig så glad. Rädslan jag hade om svartsjuka & avundsjuka var helt onödig, det värmer verkligen i mammahjärtat. Det betyder att jag inte är helt otillräcklig som egentligen var den största rädslan. 💞 

Kommentarer:

1 Emelie Babunovic:

Härligt när det funkar så bra <3
För mina barn gick det också väldigt bra när småsyskonen föddes. Det värmer ju lite extra i mammahjärtat!

Ha det gott!

2 Lina:

Gissar att hon kommer bli väldigt väl omhändertagen :)

Kommentera här: