"Bortrövad"

I lördags blev jag bortrövad. Tillsammans med min fina Petra. Av min fina Rick. 

Under morgonmyset med hela familjen i sängen säger R att jag ska gå och packa, att bilen går om 1,5h. 

Sagt och gjort, efter många frågetecken såklart. 

Det hela resulterade i en tömd skumpaflaska under turen till Luleå, massvis med shopping, fantastiskt god Caesarsallad på roasters med rosa bubbel, spa på Clarion, fördrink på skybaren, middag på bistro Norrland och då joinade även Minna oss! 







Middagen i sig var fantastiskt. 

Ostron & champagne 
Grillad pilgrimsmussla
Entrecote med bea & sallad




Sedan övernattade vi på sense och startade dagen med härlig frukost innan vi tog varsin buss hem åt olika håll. 

Alltså. Det kan vara det finaste någon gjort för mig. Kände mig så älskad & bortskämd 💕 

Det kom också väldigt välbehövligt, fick ladda batterier & tålamodet för att vara en så bra mamma jag kan framöver. Skön känsla. 

Älskade älskade älskling!  ❤️ 

Kommentera här: