Varning för känsliga tittare riktiga fylle-bilder!!

Kan man bli beroende av blogga?
Jag tror det!
Men, jag tror det är ännu fler som är beroende av att läsa min blogg, enligt vissa rykten så är det så.. ; )

Livet leker fortfarande på som aldrig förr, och jag tänkte därför bjuda på ett par härliga bilder från mig, till Er alla! 
Dock har jag redan varnat er tidigare för riktiga fylle-bilder!
NJUT!

♥Skumparty kvällen!♥
image24
Sandy - på Lisas badrumsgolv!  ( just efter jag försökt stå på händer)
We like it a lot!


 
Snykk Lisa!

Eftermiddagen började hos Lisa med smörgåstårtemiddag som min bakisfrukost då jag var på en galen stugfest, damn! tydligen är allt cencurerat därifrån ; ) Kvällen började med Mig och Lisa som velade var vi skulle ta vägen då förfester bara kom upp som ogräs, vi blev allt för bekväma och stannade därför hemma hos Lisa! trevlig förfest, mycket trevlig! Fortsatte en sväng hos Petra som för kvällen hade riktiga hjääältaaaar, vältränade och diciplinerade, Lumpare hemma hos sig! Dock var min form alldeles för fin för att hålla koll på dom, så jag drar mig försikigt till hotellet. Där börjar också cencuren, eller är det mitt något försämrade minne som spelar mig ett spratt? Avslutet på kvällen är ett avslutat kapitel för min del, därför finns det ingen anledning till att skriva ner det!




♥Balen - den som jag aldrig gick!♥

image26
Finaste Petra!


      
Snykka balpar!




♥Studenten!♥

image30
För jag har tagit studeeeeenteeeen - fy fan vad jag är bra
Bilden har jag tagit från Bella ; )

                       

Viken grym jävla kväll alltså! Tokroliga studenter, massvis med sånger and a lot of bacardi & Redbull Vodka!
Förfest hos mig, Grodparken, Valhall, Efterfest efterfest efterfeeeeest..

För att inte tala om DAGEN förståss! shit, måste ha varit roligaste dagen på skolan någonsin. Utsläppet, kortegen och bilfärden till Vassholmen kommer jag aldrig glömma.
Min mamma försökte spela arg, men jag såg nog allt igenom henne ; ) hahha!

Nöjd med mina betyg - det är jag också!




♥Fredag 15 Juni! ♥

Vaknar upp 18.30 dagen efter och far med min darling Ida på AfterWork Buffé. Där dyker det upp ett och annat förslag, vilket resulterar i att kvällen fortsätter i alkoholanda, ett och annat besök på Lilla, sen Efterfest Efterfest Efterfeeest... Dock finns det bara EN bild som inte är cencurerad från den kvällen och det är denna:


image35
Me Love my Darling!





♥Kalixdagen!

Något slitsamt kanske att vakna upp efter en efterfest som slutade oerhört sent/tidigt - beroende på hur man ser det .. Upp och sälja sockervadd till heltokiga barn, jag lyckades - tur att man är ung!
Hem och vila i en timme, sedan slå igång igen - då med en riktigt grym förfest hos Empan som sedan fortsatte till Valhall, någonstans där vid slutet av förfesten och vägen mot hotellet tappade jag mitt minne riktigt rejält- någon som hittat det?

image37

        
   





" Tack det räcker "

Kommentarer:

1 Anonym:

Hey! Jag bor i gästishusen tyvärr :/ haha..

2 Ida Bergeskans:

Shit, tänk skulle man få läsa detta blogg-inlägg utan cencur ;D Skulle vara ett rent nöje ! ;) Men nej, "tack det räcker" BEJBI ;D Vi är GALNA !

3 Saandy:

Ida, du vet ju allt vad cencuren redan handlar om - så för dig är väl allt ett rent nöje ;D skulle ju dock inte vara så uppskattat av alla :D hahhahaha!

4 Ida Bergeskans:

Haha, så sant ! Därför skrattar jag extra mycket när jag läste och fick fylla i cencurerna själv. Däremot skulle det vara himla roligt att se kommande och föjlande reaktioner av dem där "alla" ;D Hahahahaha!!!

5 Akinnah:

Massa fina bilder, snygg den gröna koftan var till shortsen! :) / Annika

Kommentera här: