Förändring!

Jag är less.. less på typ allt..
Min motivation är lost and gone? - om nån hittar den - slå en signal är ni snäll. .
Har inte tid att vara oeffektiv för tillfället för det är huuuur mycket som helst som skall ordnas..

Jag vill verkligen göra någon förändring, för jag orkar inte ha det like this.. Undra varför vi har druckit alkohol de senaste helgerna? jo för att det inte finns så mycket o göra..
Satt o kollade på utlandsresor i helgen, hittade nått - men tyvärr hinner jag inte fara nånstans förrän efter våra två mässor, o då har vi redan april, o då är det så himla mycket i skolan - o sen är de sommar.. jag menar HALLÅ!? studenten o hela köret.. omg..

Idag kollade jag på weekends till Sthlm med Empan, typ o se Lena PH o orup ;) eller, helst av allt - melodifestivalen!! har bett anders kolla om han kan fixa nå pilliga piljetter till oss! så, vi får väl se!

hur som helst behöver jag ett fett AVBROTT i min vardag.. NU..

What to do?

Kommentarer:

1 Frida:

Ska mest troligt på mello, dock inte i Sthlm utan i Övik :-)

Kommentera här: