Vilken dag!

Fixat revy biljetter, ätit kina mat, jobbat 11 h, har fått så mycket klarare syn på en hel del saker, pratat med peeeeeeeeeeeeeer på Haglöfs - blev överlycklig och hade smilet upp till öronen. Men dagen gick och jag blev tröttare och tröttare, ville mest bara till Happis o hämta min säng, men fick beskedet att det inte gick för  sig. då blev jag lite ledsen.

MEN! men men men men men men men men men!!!

Mina ÜNDERBARASTE, goaste, galnaste o härligaste killar har fixat biffen, kört till Happis på 20 min med släp, 10min innan stängning var dom där, bitalat sängen, lastat den på släp, kört hem till Kalix, kört hem den på min gård, lyft upp den på vinden (tre trappor), tagit bort allt plast och kartong runt den och MONTERAT IN DEN I MIN SÄNGRAM! - utan att säga något till mig!

Så nu är dom killarna utsedda till mina säng-fixare, världens bästa sängfixare!

Det kära läsare, made my day!!!

Dom lämnade bara bäddningen kvar till mig, så gulligt! ;)




Imorn, då ska vi pumpa, fan vad vi ska pumpa! pass från 8.15-14.15, KONSTANT!
wish me luck!

Kommentarer:

1 Petra:

Vilka killar du kanner, bruden! Men underbart, nu kan vi mysa i dina mya sang (som bvio har skruvat ihop tillsammans!) nar jag kommit hem, perfa! :)

Kommentera här: