Pysmysigt hem!

Det är med tårar i ögonen som informationen kom ut till oss att EM här i Kalix tvingas lägga ner, men vi åkte dit förra veckan ändå, mest för att Lantto skulle ha en sackosäck till Felle, då hittade vi två "fatboy"-kopior. (typ?) som vi har placerat på det "tomma området" i vårat vardagsrum, alltså vid trappen. Igår var vi i happis o köpte julsaker, ljuslyktor, mattor osv. Vi gjorde det supermysigt här hemma och jag kände längtan i morse när jag åkte till jobbet. Längtan att få komma hem igen o bara mysa. 

Så idag, på min egentliga lediga dag, hoppade jag på ett extrapass - superkul! Åkte förbi Emil och Ellen, Emil hade beställt en pepparkaksdräkt med mössa! Ellen fick en tomtedräkt - båda väldigt söta :) 

Var förbi kontoret en sväng, fixade & donade. 

Sen har jag lagat mat, blev chili con carne, men idag blev det ingen riktig smak i det - hur mycket jag än kryddade... Typixt ! : ) Men det var ändå rätt gott.. 

Planen var att köra ett träningspass idag, men bangar, är fortfarande inte riktigt helt 100 från min förkyldning. 

Vill hellre mysa hääääär ; ) haha.

Kommentera här: