Debut på flowpasset efter grav

Då R slutade lagomt till lunch fanns det ingen ursäkt att hoppa över flow-lunchpasset. Liknar body pump fast betydligt tyngre i min mening då det är mer funktionella övningar som drar med hela kroppen på ett eller annat sätt. 

Jag har skjutit upp debuten i någon vecka nu, men är himla glad att jag tog mig iväg. Körde givetvis med lätta / alternativt inga vikter och undvek hoppen. Gick bra, träningsvärken kommer bli min död i helgen! 
Det gäller att sakta men säkert bygga upp kroppen igen efter 9 mån graviditet. Framförallt magen & ryggen, känner att jag tappar hållningen många gånger. Viktigt, såååå jävla roligt!!! Woop woop!!


Imorgon ska vi till Luleå, älskade lilla Texas fyller 1 år 💞 
Så kalasa på och eventuellt på höstmässan. 
Annars inga planer för denna helg :) 

Kommentera här: