Sandy 20 år & En kväll på Luleåkalset

Jobbigt att erkänna det faktiskt, men jag är fan 20. Förstår det inte själv, känner mig fortfarande som 15, max 18!
Gjorde första riden på systemet typ direkt jag klev upp ur sängen, som jag förövrigt låg o väntade i tills mamma kom o sjöng för mig. Varför skulle hon sluta göra det bara för att jag fyller 20?!

Åkte till Petra, min frivilliga siamesiska tvilling, som bjöd på en kanon lunch, och som tillockmed hade BAKAT en tårta, från botten o allt. Vilken kanon tjej, riktig giftas-kvinna de där! <3
(måste påpeka att för 6 månader sen kunde Petra knappt koka pasta, bara så ni förstår utvecklingen! ;) )

Efter en massa fix o trix på salong nr 2 käkades det grillbuffé på valhall, mymma!

Fortsatt med en jääävla gång hemma  hos mig, två plan, ett dansgolv och en rökruta - ungefär! En massa underbart folk samt en massa alkohol. Såsom många har sagt " det var kul så länge det varade" - och jag håller med.

Jag lyckades dock med det sjukaste. Flera har stött på problemet med att man i fyllan super bort sin mobiltelefon, nycklar, visakort el dyl. Jag, JAG lyckas med att supa bort mitt SIM-kort till mobilen. Hur bra är inte jag på en skala?!?!! Och det lustiga i det hela är att jag hittat ett annat sim-kort här hemma, men det är inte mitt.. Är det någon som känner att dom råkas fått med sig fel kort hem?
Så förtillfället har jag ett provisoriskt kontantkort, som jag inte ens kan nummret till. Tänkte så ni inte känner er ledsna ifall jag verkat otrevlig i min röstbrevlåda som man hamnar till när man ringer på mitt riktiga nummer. Det kommer igång i slutet på veckan kanske..

Fick oootroligt fina presenter, såsom överlevnadskit(fick två, båda innehöll alkohol!), grejer till lägenheten samt pengar. Väldig glad och tacksam över allt! =)

   



På lördagen vaknade jag upp speedad som få (alltså fortfarande full) och städade stora delar av lägenheten, sen kommer my star, P och styr upp det sista av städningen, bakiskäkade och sen var det bara att ladda om, för då skulle bilen till Luleå gå.
Väl i Luleå var det middag med familjen Bergeskans/Tano/Keskitalo, U name it. Väldigt gott, trevligt och mysigt! Åkte in till området, shottade, drack cider och hade sååå jävla skoj!
"är man full om man söker spolknappen på en bajamaja?"
En massa skrik till No Hablas, och på mina ben kan man se att jag stått längst framme vid scenkaneten, har liksom en rad av blåmärken.. Men det var det värt.
Jag o my Twin  hade värre skoj, sket i allt och alla, hoppade och drack. Kramades o pussades, samt hade en skitkul bilresa hem till Kalix.

Utanför Max..
S:Nej, jag ska inte ha nå mat. Jag vill inte ha mat! Det är så lång kö också.
P:Men jag är huuuungrig!
S:Jag är inte det minsta hungrig, nu far vi... (bestämd som få)

Diskussionen fortsätter i några minuter på väg ut från luleå minuter hurvida lång kö det är, samt att jag inte är hungrig..
Petra är på väg ut från bilen vid Statoil...
S:Men alltså, ska du äta Petra?
P:Ja, jag ska köpa en french hotdog med ketchup på.
S:Ahaaa, men en sån ska jag också ha, precis en sån vill jag ha. och med vatten till.
P: Så du äär hungrig nu då?
S: JA! Tänk för att det är jag..

    



Pussar o Kramar till ALLA som gjorde den här helgen till en kanonhelg, fan så kul vi hade det!
Både Fredag och Lördag!

Kommentera här: