Onsdag 24 Februari

Morgonpromenad 1h i ett frostigt, soligt och kyligt Norrtälje med ett helt gäng av härliga människor. Frukost i soffan där Anna Anka uttalar sig om allt mellan himmel och jord. Skriva examensarbete, köra dubbelpass och påbörja planering av helgen, sounds good.

Dricker jag otroligt mycket mer vatten under tiden jag har självstudier eller har min reseledar-blåsa förminskat sig? Är konstant kissnödig, utan UVI symtom. Märkligt.

I Måndags gjorde jag något som förmodligen aldrig har hänt i mitt liv, jag skrev en P L A N E R I N G på hur jag skall lägga upp skrivandet av examensarbetet.
(Så mycket Petra 2007 det bara kan bli) Jag, som är så fruktansvärt spontan och mår dåligt av att planera har gjort ett schema, och vet ni vad det bästa av allt är?
Jag följer den än så länge!
Fantastiskt!

Kommentera här: