Sommarfeeling!

Ville somna om, bara för att jag kunde. Men jag kunde inte, så jag tog på mig kläderna o tog mig ut i solen. Långprommis idag, ner en sväng på strandpromenaden var jag kunde konstatera att isen hade gått. Tog även tillfället i akt och "tränade" på mina nästkommande två veckor, nämligen att prata med varenda pensionär som var på strandis, blev några stycken. Det finns rätt mycket att prata om så där kring sjutiden på morgonen, trots att största samtalsämnet var att isen hade gått. ; )

Fick rejäla sommarkänslor när man såg vatten, solen som värmde och leenden på nästan alla man mötte :) Myusigt!

Dagens to do list är att fixa allt inför avfärd imorgon samt styra upp ett möte med L.


Hoppas ni får en fin dag, jag tänkte iaf ha det :)

Puss o kram!

Kommentarer:

1 Jenny:

Ja visst blev det fint och lite mer sommarkänsla :)

Kul att du lämnade en kommentar! :)

Kommentera här: