Hej pensionär!

Känner mig som värsta pensionären här där jag sitter och betalar räkningar och äter bridgeblandning ( haha, nästan iaf) samt dricker vatten. (Inte kaffe så här sent - då somnar man aldrig, och te - då får jag springa på toaletten hela natten) Ungefär nått i den stilen känner jag mig efter en dags arbete, tokmycket att göra, känns så när man är ny iaf :) Gjorde lite schemaändringar - så jobbar 9-17 imorgon istället, vilket resulterar i att jag strax går o lägger mig. Orkar inte med några festligheter, och dessutom skulle nog min kropp bli paj deluxe efter såna aktiviteter. Eventuella "nästahelgs" planer har konsulterats med min älskade Minnannana, så ska se vad vi ska hitta på för kul. Imorn fyller älskade sambo år, o jag känner att mina paket är helt okej iaf, skönt att ha gjort bort dom för ett tag sen ; ) Snart jul ju! Tänkte se något avsnitt av 2½ men innan tvätten är klar, så jag kan hänga upp den på tork innan jag lägger mig. Puss & gonatt !

Kommentarer:

1 Jual Rumah di Jakarta:



This will be a person that is useful blogs Weve ever arrive across about this subject. Basically Fantastic.

2 Grosir Baju Murah:

Please let me know if you are looking for a article author for your site. You have some really good articles and I feel I would be a good asset.

3 Jual Laptop:



After examining a few of the blog posts in your web site now, and I actually like your way of blogging.

Kommentera här: