Grillkväll & en sjusovare till dotter

Vi var bjuden på grillkväll hos JP & Kristiina igår. Det är från början vänner till min familj, uppväxta tillsammans med dem och deras barn är i samma ålder som mig och min syster Olivia. Så vi har rest & umgåtts ihop på många sätt sen barnsben.
Sedan blev dem min arbetsgivare och chefer på cape East när jag jobbade där.
Och nu, lika naturligt att umgås med dem som vilket annat par. Det älskar jag!
Men vilken grillkväll, buffé à La deluxe!
Supermumsigt, och så oerhört trevligt. Deras altan är gudomlig, med sittplatser för 16 pers i långbord, perfekt eller vad?
Grillfest för nya & gamla vänner var konceptet, klockrent!

Vid midnatt fick vi kasta in handduken, Py var otröstlig och förjävla trött men kom inte till ro. Hemma somnade hon i sin säng utan problem, och vaknade 11:30 idag!(!) visserligen har jag vsrit och hämtat henne för att ge mat någon gång kring 5-tiden tror jag .

Sleepy or what?

Kommentera här: