Boktips!

Ja kära läsare. Det läses inte mycket böcker numera. Ni som inte har bebis än, se till att göra det. ; ) 

Under vår semester hann jag läsa 1,5 bok iaf. Den andra halvan läste jag under veckan här hemma. 

En bok som jag glömt namnet på, av Sophie Kinsella. Lättläst chicklit. Perfekt semesterbok. Har dock i stort sätt glömt bort vad den handlar om. Men fyllde sin funktion under resan, helt klart. 

Den andra boken jag läste var " En man som heter Ove" av Fredrik Backman. 

Åh gud så mysig den var. Jag köpte den åt Rick på arlanda, han läste den först och tvingade sen mig att läsa den. En väldigt fin bok där jag både fick skratta & nästan, bara nästan, fälla en och annan tår. 
Kul läsning. 
Jag kan tänka mig att den kommer filmatiseras, och med rätt skådisar lär det bli en svensk succé klassiker! 
(Efter lite googling så stämmer även det) 
 
 
 
Läs den! 

Kommentarer:

1 Anna:

Ja! Den är verkligen bra!

Kommentera här: