Kärlek

Jag känner mig verkligen upprymd av all kärlek som finns runt om mig. 

Kärlek till min älskade dotter, hur man än skulle försöka så går det inte att förklara kärleken till sitt barn. Magiskt. Tanken Att det sedan kommer ett syskon att älska lika mycket gör mig svimfärdig! 

Kärleken till min älskade Rick. Tänk att det blev vi tillslut. Och att vi efter allt vi vsrit med om står här, med barn, hus, bilar, båtar, sommarstuga och snart ska välja vad vi ska plantera för blommor. Galet :) kärleken till vardagen när man får dela den tillsammans med någon man älskar. Helt underbart! 

Kärlek till mina vänner. Hade lunchdejt med två av mina närmaste, en i chatt under hela dagen, förenar nytta & nöje på torsdag tillsammans med ytterligare två. Och nästa vecka får jag en inneboende en hem månad. I like! 
Nästa vecka ska jag också försöka få med så många som möjligt på tjejmiddag! 

Kärleken till mitt jobb. Visserligen idag med blandade känslor då ett av mina projekt, Sommarlovsentreprenörerna, lades ner pga för få sökande. Supertrist. Samtidigt som det får vara en del av spelet. Som tur är så hittar jag massor med glädje och inspiration till min camping, fina nyrenoverade Valhall och mina fina kollegor! 

Kärlek till min kropp. Hoppsan, den var oväntad. Allvarligt så känner jag mig givetvis som en flodhäst, eller elefant. Samtidigt så är jag så tacksam att jag fått må så oerhört bra under graviditeten, och även den förra. Foglossningarna är knappt märkbara (nåja, ibland så...) men det enda jag märker av graviditeten är att kläderna måste bytas ut, och lite sparkar som börjar bli starkare & starkare. Energinivån är hög och jag har vsrit sjukt fysiskt aktiv under 2 veckor på Kreta utan minsta krämpa. Här hemma har jag tiden att skylla på min fysiska (o)aktivitet. Längtar till hösten då jag ska ge min kropp precis det den behöver för att må så bra det bara går. Då menar jag mat, motion & vård. Det är den värd. Och jag längtar efter utmaningar att komma i form igen. 

Jag lever nog det liv jag vill leva, och det är jag stolt över! ❤️️

Kommentarer:

1 Emma Lunndberg:

Låter helt fantastiskt! Du är så härligt positiv! Hoppas du får fortsätta må bra och att lilla Py kryar på sig!

2 Emma Lunndberg:

Låter helt fantastiskt! Du är så härligt positiv! Hoppas du får fortsätta må bra och att lilla Py kryar på sig!

Kommentera här: